12/05/2015

Vriendje | Weekdagboek

Week 47 (Maandag 23 november - Zondag 29 november)


Maandag
Misschien dat de herfsperiode de oorzaak is van het feit dat ik me vandaag niet goed voelde. Na de zomer is het koude weer altijd zo'n kwelling voor me. Ik kan echt wel tegen veranderingen, maar op sommige momenten heb ik liever een zonnetje in mijn leven.

Dinsdag
Ik ben niet zo'n keukenprinsesje, maar ik heb ook geen hekel aan koken. Een beetje neutraal ben ik eigenlijk, maar ik laat toch liever anderen voor mij in de keuken staan. Vandaag ontkwam ik er helaas niet aan. Het zijn pannenkoeken geworden. Jammer genoeg waren ze een beetje smakeloos, doordat ik nogal verkouden ben. Of het ligt aan mijn kookkunsten, dat kan ook.

Donderdag
Neem mijn niet als voorbeeld, want ik heb vandaag een lesuurtje gespijbeld. Het is zo makkelijk, aangezien de leraar van dat lesuur nooit de absenties invult. Of hij mist me gewoon niet, dat kan ook. Gelukkig is dat wederzijds. Maar goed, ik weet dat ik het niet zou moeten doen, maar doordat het zo makkelijk is en er geen consequenties aan vastzitten, kon ik het vandaag gewoon niet laten.

Vrijdag
Mijn ex-crush zei wat tegen me vandaag. Hij begon het gesprek. Grappig, want voorheen zag hij me nooit staan. Gelukkig ben ik wel over hem heen. Nee, ik hoef voorlopig geen vriendje. Ik wil mezelf en de (on)gelukkige dat niet aandoen.

Liefs,
Zomerkind

3 opmerkingen :

  1. Leuk hoe je schrijft, heel persoonlijk als of ik je ken maar te gelijkertijd ook heel anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is precies wat ik probeer na te streven! Je reactie geeft me behoorlijk wat voldoening, dankjewel

      Verwijderen
  2. Hoho, spijbelaar! Daar zie je wel aan dat je uit Nederland komt denk ik, tenzij ik echt in een mietjes-school zat haha. In Belgiƫ heb ik het idee dat we dat bijna nooit doen! Leuke week weer, ik weet niet hoe ik zou reageren als een ex-crush zou praten, volgens mij zou ik dan onmiddellijk weer verliefd zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen