12/26/2015

Zomerse winterdagen | Weekdagboek

Week 51 (Maandag 14 december - Zondag 20 december)


Maandag
Voor mij is maandag echt de dag waar ik tegenop kijk. Máándag, blegh. De rest van de week: prima, maar op maandagen blijf ik het liefst onder mijn warme dekens liggen.


Dinsdag
Samen met een vriendinnetje ben ik naar mijn mentor toegestapt, omdat het de laatste tijd zo slecht met me gaat. Ik was onwijs zenuwachtig, maar ben blij dat hij nu weet wat er aan de hand is. Hij lijkt in de les altijd zo harteloos, maar vandaag bleek mijn mentor ook gevoelens en emoties te hebben. Wat een ontdekking.

Donderdag
Vanochtend toen ik ingepakt als cadeautje, met een sjaal, handschoenen en een muts, de deur uitstapte, bleek mijn verpakking niet nodig te zijn. Het was heerlijk weer. Een zomerse dag in de winter, dat doet me goed.

Vrijdag
Vandaag voelde een beetje als een einde. Het is vakantie, ik hoef dit jaar nooit meer naar school en dat doet me goed. Wat me minder goed doet, is het feit dat ik niet heel tevreden naar dit jaar kan terugkijken, straks als het voorbij is. Het was een jaar vol ongeluk, foute beslissingen, onnozele dingen. Het was niet míjn jaar en ik heb nog maar twee weken om er iets van te maken.

Liefs,
Zomerkind

1 opmerking :

  1. Wat goed dat je naar de mentor bent geweest! Ik kan echt geloven dat dat een hele grote stap is, maar hopelijk helpt het je wat :) Liefs! En kijk maar vooruit naar 2016 ipv achteruit :)

    BeantwoordenVerwijderen