1/30/2016

Een fijne week met sokken | Weekdagboek

Januari, 17 - Zondag
21:31 uur: Er zitten twee gaten in één sok. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Misschien heeft het wel te maken met het feit dat ik dag en nacht sokken draag. Ik heb nu op zijn minst een excuus op nieuwe voetenwarmers aan te schaffen.

Januari, 19 - Dinsdag
16:54 uur: Januari vliegt voorbij. Ik heb het idee dat ik in die negentien dagen dat deze maand rijk is, al een hoop geleerd heb. Bijvoorbeeld dat ik me veel minder druk maak om onbelangrijke dingen in vergelijking met vorig jaar (dat klinkt lang geleden). Ik ben minder gestresst, doe dingen relaxer en laat wat meer op me afkomen. Ik hoop dat ik dat de rest van dit jaar kan blijven volhouden.

Januari, 20 - Woensdag
16:33 uur: Still living in that positive bubble. Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld. Volgens mij kom ik langzaam mijn winterdipje uit en begint het weer heel langzaam zomer te worden. Héérlijk, want mijn tijd komt nog wel.

Januari, 22- Vrijdag
18:53 uur: Nieuwe sokken zijn binnen. Kan niet wachten op het moment dat er weer een paar gaten in zitten, zodat ik weer nieuwe kan halen. Nu eerst die nieuwe aantrekken.

Liefs,
Zomerkind



1 opmerking :

  1. Dat is altijd het beste gevoel, als je net uit je winterdipje komt. Niets maakt dat meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen