2/06/2016

Een mislukte foto | Weekdagboek

Januari, 24 - Zondag
11:15 uur: Dat ik nog niet precies weet hoe ik met de camera die ik sinds kort in bezit heb om moet gaan, lijkt me vrij duidelijk naar voren komen in deze foto. Overbelicht, vaag, mislukt en tóch vind ik het nog wel iets hebben. Vrij typerend voor mezelf. Niet alles loopt zoals ik het het liefst zou hebben, maar op een andere manier kunnen dingen ook verrassend uitpakken.

Januari, 25 - Maandag
17:23 uur: Op het moment van schrijven bevindt ik me onder een dekentje. Ik heb heerlijk warme voeten, terwijl het buiten ijskoud is. Het leven is mooi vandaag. Ik voel me gelukkig. 

Januari, 27 - Woensdag
12:45 uur: Note to myself: NIET DOEN WAT JE NIET AANKAN. Gisterenavond ben ik iets te enthousiast aan het sporten geweest en ik voel het in elke spier die mijn lichaam vult. Voor het sporten wist ik dat ik als onervaren, beginnende sporter wel een onmogelijke uitdaging tegemoet ging en nu pas krijg ik last van de gevolgen. Ik loop echt te hard van stapel. 

Januari, 30- Zaterdag
9:17 uur : Hoe langer ik naar de foto van afgelopen zondag kijk, hoe leuker ik hem ga vinden. De bloemen die ik heb vastgelegd zijn inmiddels verdord en bevinden zich in de prullenbak. Gelukkig heb ik er nog een afbeelding van en hoef ik ze nooit te vergeten. 

Liefs,
Zomerkind




2 opmerkingen :

  1. Je hebt dus een camera gekocht, ik ben zo benieuwd! Je eerste foto heeft ook wel wat, ondanks hij overbelicht is. En over dat spierpijn, meestal is dat juist een goed teken! Als ik ga sporten dan heb ik ook altijd spierpijn de volgende dag, maarja dan weet je dat je iets goed gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk hoor, die foto is best leuk geworden! Ben benieuwd wat je ermee gaat doen, want foto's maken sommige dingen nog net iets leuker! Goed van je spierpijn hoor, want dan heb je duidelijk iets gedaan, hihi. Hopelijk is het al beter :)

    BeantwoordenVerwijderen