1/23/2016

Sneeuwvlokken | Weekdagboek

Voor wie mij volgt (ha, volgens mij ben ik de enige), zal een oorverdovende stilte opgevallen zijn. Dit nieuwe jaar weet ik gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet. Twijfelaar? Ja. Maar dat zie ik als een goede eigenschap. Overhaaste beslissingen zijn meestal niet de goeden. Daarom dat het bij mij even moest duren.

Maar ik ben weer terug met mijn eeuwige weekdagboeken. Om oude tradities voort te zetten, blijven deze dingen elke zaterdag stipt om 9:00 uur online komen. Hilarisch, als je bedenkt dat ik totaal niet van standaard en vaste dingen houd, maar misschien is 2016 voor mij een jaar vol structuur.

Januari, 10 - Zondag
19:50 uur: Ik ontplof bijna van de honger, maar het eten is nu écht bijna klaar. Nasi, it is. Zonder kroepoek, want dat hebben we niet meer in huis, helaas. En zonder gebakken ei, niet-helaas. Het is niet dat ik niet van eieren houd, maar op het moment zit ik in een fase dat ik bij de gedachte alleen al moet kokhalzen. Och, naast honger, merk ik nu ook dat ik behoorlijk moe ben. Te veel gedaan vandaag.

Januari, 11 - Maandag
22:55 uur: Ik ben niet zo van de make-up. Desondanks houd ik er wel van om mezelf 'schoon en fris' te voelen. Vandaar dat ik vandaag voor het eerst een dagcrème kocht en ik heb het gevoel dat ik al niet meer zonder kan. Het spul ruikt zo lekker en voelt heerlijk fris aan op mijn huid. Vraag is alleen of dit onder make-up valt of niet. Anders kan ik niet meer zeggen dat ik tegen make-up ben.

Januari, 13 - Woensdag
15:30 uur: Hoogtepunt van mijn dag: ik hoefde niet te wachten voor het stoplicht, want precies toen ik aankwam fietsen sprong hij op groen! Het is haast een wonder te noemen, want normaal sta ik altijd een eeuwigheid te wachten bij dat kruispunt.  

Januari, 16 - Zaterdag
8:50 uur: Heerlijk begin van deze zaterdagochtend, toen ik mijn rolgordijn naar beneden trok, begon het prompt witte vlokken te regenen. Ik weet niet wat het is met sneeuwvlokken, maar ze zijn een van de weinige redenen die mij niet doet verlangen naar de zomer.

Liefs,
Zomerkind


1 opmerking :

  1. Je bent zeker niet de enige hoor, ik volg je ook! Ik heb dat ook precies met sneeuw, ik vind het altijd geweldig. Tenzij ik er door heen moet fietsen, maar dat is een ander verhaal. Hopelijk heb je zaterdag weer een nieuw artikel!

    BeantwoordenVerwijderen