2/13/2016

Een gevangene en nieuw leven | Weekdagboek


Januari, 31 - Zondag
11:00 uur: De laatste dag van januari al weer, deze maand is echt veel te snel voorbij gegaan. Hoe dan? Voor mijn gevoel at ik gisteren nog oliebollen en verwonderde ik me over zinloos vuurwerkgebruik. Niet dus, we zijn al weer een dag of dertig verder.

Februari, 2 - Dinsdag
20:05 uur: Mijn camera heeft mijn leven overgenomen. Het lijkt wel alsof het ding lelijke dingen in iets moois omtovert. Neem nou dit hek, in het echt zag het er spuuglelijk uit. Sowieso krijg ik van hekken de kriebels, ik voel me achter (of voor) een hek net als een gevangene. Maar van deze foto krijg ik dan weer niet de kriebels. Grappig wat het met je doet, zo'n foto.

Februari, 5 - Vrijdag
23:55 uur: Ik voelde me vandaag die gevangene. Opgesloten in mijn eigen lichaam, met daar omheen een hek vol genomen besluiten. Niet het fijnste gevoel dat je hebben kan, geloof ik. Maar ik ben optimistisch, het komt wel goed, vast wel. Misschien moet ik gaan slapen, oh, het is inmiddels al zaterdag.

Februari , 6 - Zaterdag
18:53 uur: Vannacht, toen ik lag te piekeren, ongeveer rond 0:00 uur is er een nieuw mensje geboren die zich lid kan noemen van onze familie. Mijn nicht is bevallen van een meisje. Onze familie is klein, dus dit is een grote gebeurtenis. Raar dat mijn oma nu overgrootoma is en mijn tante oma. Heel raar. Maar wel onwijs leuk.

Liefs,
Zomerkind


Geen opmerkingen :

Een reactie posten